Slabeste 4 kilograme in doua saptamani!

Slabeste 4 kilograme in doua saptamani!

Slabeste 4 Kg

Dieta & Fitness
Tipografie
  • Mai mic Mic Mediu Mare Mai mare
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Vrei sa slabesti rapid si sanatos? Cu ajutorul unei diete de doar doua saptamani, care contine 1.350 de calorii pe zi poti slabi rapid si foarte sanatos. Iata care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmezi daca vrei sa ai o silueta de invidiat in timp-record:

1. Micul dejun

Micul dejun din cadrul acestei diete este unul foarte bogat. Acesta contine aproximativ 400 de calorii. Iata din ce este compus:

Omleta cu legume, oua si branza - 200 calorii

Bate doua ori mari si pune-le intr-o tigaie cu o lingurita de ulei de masline. Cand incepe sa se omogenizeze, adauga peste omleta si 1/2 ceasca de branza. Serveste omleta cu o cateva felii de rosii, stropite cu putin otet balsamic, sare de mare si 8 frunze de busuioc.

Slabeste in 3 zile! Afla dieta minune si urmeaz-o pas cu pas

Paine prajita cu unt de migdale - 210 calorii

Intinde o lingura de unt de migdale pe doua felii de paine prajita si presara peste ele cereale integrale si o felie subtire de nectarina. Pentru un plus de gust presara peste ele si un praf de ghimbir.

Parfait cu iaurt grecesc - 70 calorii

Amesteca un iaurt grecesc cu 2/3 cana de fulgi de ovaz si 1/2 ceasca de cereale expandate de grau. Decoreaza parfait-ul cu 1 piersica felita.

2. Pranzul

Pranzul, la fel ca si micul dejun, trebuie sa contina 400 de calorii. Poti opta pentru unul dintre urmatoarele preparate:

Sandvici cu gratar si legume

Umple un sandvici din cereale integrale cu un pipet de curcan gatit la gratar, presarat cu sare si piper negru. Adauga peste el branza Cheddar, doua felii de ceapa rosie, rosii, 2/3 ceasca de salata verde, stropite cu otet balsamic.

6 semne ca urmezi o dieta prea drastica, iar sanatatea ta este in pericol

Salata greceasca cu humus si lamaie

Amesteca 3 cani de salata cu 2/3 cana de castraveti si strugurii rosii. Adauga peste ele 85 grame de piept de pui, rosii, branza feta maruntita, 1 lingura de seminte de in prajite, 3 linguri de humus, 1 lingurita de apa, 1 lingurita si jumatate de suc proaspat de lamaie.
Condimenteaza salata cu piper negru macinat, dupa gust.

Pizza cu legume

Fa un blat de pizza si umple-l cu ciuperci, spanac, rucola si condimenteaza-l cu sare de mare. Alaturi de acestea poti sa adaugi si alte legume si verdeturi de sezon.

3. Cina

Cina nu trebuie sa depaseasca niciodata 400 de calorii. Poti alege intre:

Paste cu pesto

Fierbe pastele din grau intregral aproximativ 8 minute. Amesteca-le cu spanac, sos pesto, rosii, ardei gras si condimenteaza-le cu busuioc, piper si sare de mare, dupa gust.

Gratare

La cina, poti servi carne la gratar. Poti alege carne de pui sau curcan. Alaturi de acestea poti manca si salata verde simpla sau cu legume.

5 motive pentru care nu reusesti sa slabesti, chiar daca esti la dieta. Vezi unde gresesti!

Peste

De asemenea, pestele este ideal pentru cina. Contine putine calorii, este usor de digerat si foarte sanatos. In plus, il poti prepara in numeroase feluri. Ai grija insa sa nu il prajesti.

4. Gustari

Gustarile intre mese nu trebuie sa depaseasca 150 de calorii pe zi. Poti manca orice legume fierte, simple, condimentate cu piper negru si sare de mare.

Daca ai pofta de un desert, taie un mar mediu in sase felii si prajeste-le pe gratar aproximativ 6 minute.

Adauga peste ele iaurt slab in grasimi de vanilie, 1 lingura de biscuiti graham faramitati si un varf de cutit de scortisoara.